آشنایی کلی با نرم افزار جامع هدف سنج

در این مقاله قرار هست با ابزار های کاربردی نرم افزار جامع هدف سنج که به افراد و سازمان ها جهت مدیریت اهداف وظایف و KPI کمک می کند به صورت کلی آشنا شویم.

ابتدا وارد صفحه ورود به نرم افزار هدف سنج که به صورت زیر است شوید. درصورتی هنوز در سایت ما ثبت نام نکرده اید، می توانید به کمک مقاله نحوه ثبت نام در نرم افزار کاربردی هدف سنج ابتدا ثبت نام کنید و سپس با وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد کارتابل نرم افزار جامع هدف سنج شوید.

پس از ورود، شما وارد صفحه کارتابل هدف سنج می شوید که در آن سه ابزار کاربردی نرم هدف سنج یعنی بخش اهداف، وظایف و  KPI ها در سه تب مجزا قرار گرفتند.

در این قسمت  ۱   شما می توانید یک فرد، یک تیم یا کل سازمان را مشخص کنید، و با توجه به انتخاب شما نرم افزار هدف سنج اهداف، وظایف و KPI ها را نمایش می دهد.

در مقابل هر هدف درکارتابل هدف سنج می توانید اطلاعاتی کاربردی  نظیر میزان پیشرفت، وضعیت و فرد یا تیم مسئول هر هدف را مشاهده کنید.

همچنین شما می توانید در صفحه اصلی راهنما نرم افزار هدف سنج با سایر ابزار ها و قابلیت های این نرم افزار کاربردی مدیریت آشنا شوید و آموزش گام به گام هر بخش را شاهده کنید. 

با کلیک بر روی به علاوه کنار هر هدف نتایج کلیدی آن به همراه میزان پیشرفت هر نتیجه کلیدی نمایش داده می شود.

تب وظایف از نرم افزار جامع هدف سنج قابلیت مشاهده تمامی تسک ها به همراه میزان پیشرفت آنها به صورت  درصدی    ۱     و فرد مسئول هر وظیفه     ۲     را دارد.

شما می توانید با کلیک بر روی قسمت     ۱   اطلاعات بیشتری نظیر وضیعت و همکاران و تاریخ سررسید را برای هر هدف مشاهده کنید همچنین هدفی که با این وظیفه لینک هست هم قابل مشاهده است.

در تب KPI از نرم افزار هدف سنج، شما می توانید در مقابل هر KPI وضعیت عملکرد آن که با توجه به بازه تعریفی شما با سه رنگ سبز، زرد و قرمز    ۳     نمایش داده می شود را مشاهده کنید. از رنگ طوسی برای KPI هایی که اطلاعات آنها به صورت کامل وارد نشده استفاده می شود. در بخش    ۴   وضعیت ورود دیتاهای هر  KPI نشان داده می شود و قسمت    ۵    میزان پیشرفت یا پسرفت را به صورت درصدی نمایش می دهد.

در این مقاله با ابزار های نرم افزار جامع هدف سنج به صورت کلی آشنا شدیم. درمقاله بعدی در مورد بخش اهداف و نحوه ایجاد هدف جدید در نرم افزار جامع هدف گذاری OKR هدف سنج به صورت کامل صحبت خواهیم کرد.

خانه درباره ماخدماتتماس
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است