چگونه با نرم افزار هدف سنج کار کنیم؟

تیم هدف سنج، از مجموعه ای از مشاورین در زمینه ی هدف گذاری و برنامه ریزی مبتنی بر شیوه نوین برنامه ریزی OKR تشکیل شده است. هدف ما کمک به اشخاص و شرکت ها به منظور هدف گذاری بهتر و رسیدن به اهداف فردی و سازمانی ازطریق نرم افزار هدف سنج است.

هدف سنج یک ابزار برنامه ریزی جامع است که مباحث هدف گذاری مبتنی بر OKR، مدیریت وظایف وKPI را پوشش می دهد، ابزاری کاربردی برای مدیران ایرانی است. در ادامه مراحل استفاده از نرم افزار رابه صورت گام به گام مشاهده خواهیم کرد.

فهرست مطالب به صورت زیر است:

  • نحوه ثبت نام در نرم افزار کاربردی هدف سنج
  • آشنایی کلی با نرم افزار جامع هدف سنج
  • نحوه ایجاد هدف جدید در نرم افزار جامع هدف گذاری OKR هدف سنج
  • ثبت اطلاعات جلسات چک این در نرم افزار هدف سنج
  • مدیریت وظایف در نرم افزار هدف سنج
  • مدیریت KPI ها در نرم افزار هدف سنج
  • تعریف کارکنان و تیم های سازمان در نرم افزار هدف سنج
  • آشنایی با داشبرد و فضای کاری در نرم افزار هدف سنج

 

نحوه ثبت نام در نرم افزار کاربردی هدف سنج

نرم افزار هدف سنج ابزاری است که به تیم ها و سازمان ها برای رسیدن به اهداف و برنامه ریزی کمک می کند. برای شروع استفاده از نرم افزار کاربردی هدف سنج تنها کافیست در سایت ما ثبت نام کنید. شما می توانید به راحتی از طریق راهنما نحوه ثبت نام در نرم افزار کاربردی هدف سنج در سایت ما ثبت نام کنید.

 

 

آشنایی کلی با نرم افزار جامع هدف سنج

تیم هدف سنج در تلاش برای ارائه یک نرم افزار جامع جهت پاسخ گویی همه جانبه به نیاز های افراد و سازمان برای برنامه ریزی و هدف گذاری، ابزار هایی کاملا کاربردی جهت مدیریت اهداف، وظایف وKPI ها را ارائه میدهد. شما می توانید با مشاهده مقاله آشنایی کلی با نرم افزار جامع هدف سنج با این ابزارهای کارآمند آشنا شوید.

 

 

نحوه ایجاد هدف جدید در نرم افزار جامع هدف گذاری OKR هدف سنج

در دنیای امروز همه افراد و سازمان از ابزار های مختلفی جهت پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند و کاملا از اهمیت هدف گذاری مطلع هستند. OKR یکی از کاربردی ترین ابزار های این حوزه است، که به افراد و سازمان امکان تعیین اهداف چالشی و انجام پیگیری های لازم جهت بررسی وضعیت اهداف را می دهد. نرم افزار جامع هدف سنج با قابلیت هدف گذاری مبتنی بر روش OKR تمام نیازهای یک سازمان را جهت پیاده سازی یک هدف گذاری موثر بر طرف میکند. برای ایجاد هدف جدید در کارتابل هدف سنج می توانید از مقاله نحوه ایجاد هدف جدید در نرم افزار جامع هدف گذاری OKR هدف سنج استفاده کنید.

 

 

نحوه ثبت اطلاعات چک این در نرم افزار هدف سنج

چهارمین قدم جهت پیاده سازی هدف گذاری به روش OKR برگزاری جلسات چک این بود. در این جلسات که دو هفته یکبار برگزار می شوند افراد سازمان ایده های خلاقانه ای جهت دستیابی به اهداف بیان میکنند و سپس جهت پیاده سازی این ایده ها تسک ها یا وظایفی مشخص می شوند که به افراد سپرده میشوند تا در طول دو هفته انجام دهند و در جلسه بعدی گزارشی ارائه دهند. نرم افزار جامع مدیریت سازمانی هدف سنج قابلیت ثبت وظایف مشخص شده در جلسات چک این و برری میزان پیشرفت آنان را دارد. برای مطالعه بیشتر در خصوص قابلیت از مقاله نحوه ثبت اطلاعات چک این در نرم افزار هدف سنج استفاده کنید.

 

 

مدیریت وظایف در نرم افزار هدف سنج

در سازمان ها وظایف گوناگونی به افراد مختلف سپرده می شود. که مدیریت آنها برای بهبود بهره‌وری ضروری است. مدیریت وظایف صرفاً به معنا ثبت وظایف در تقویم نیست. بلکه فرآیند مدیریت یک وظیفه شامل برنامه‌ریزی، ردیابی و ارائه گزارش است. مدیریت کارها و وظایف می‌تواند به یک فرد در دستیابی به اهداف، یا به گروهی از افراد برای همکاری و به اشتراک‌گذاری دانش به منظور دستیابی به اهداف جمعی کمک کند. نرم افزار جامع هدف سنج با ابزار هایی که در بخش مدیریت وظایف دارد به سازمان ها و افراد بسیار در این حوزه کمک می کند. برای آشنایی بیشتر با ابزار های مدیریت وظایف هدف سنج مقاله مدیریت وظایف در نرم افزار هدف سنج را مطالعه کنید.

 

 

مدیریت KPI ها در نرم افزار هدف سنج

شاخص کلیدی عملکرد (KPI) از مهم‌ترین شاخص‌های اندازه‌گیری سنجیدن عملکرد از کوچکترین عضو یک سازمان یا شرکت یعنی فرد تا بخش و کل سازمان است. این شاخص باعث می‌شود تا متوجه شویم افراد یا سازمان تا چه اندازه در جهت اهداف تعیین شده درست حرکت می‌کنند. نرم افزار جامع هدف سنج با ابزار هایی که در بخش میدیریت وظایف دارد به سازمان ها و افراد بسیار در این حوزه کمک می کند. برای آشنایی بیشتر با ابزار های مدیریت KPI ها هدف سنج مقاله مدیریت KPI ها در نرم افزار هدف سنج مطالعه کنید.

 

 

تعریف کارکنان و تیم های سازمان در نرم افزار هدف سنج

 در بخش های مختلف از نرم افزار هدف سنج نظیر بخش اهداف، وظایف و KPI ها مشاهده کردیم که می توانیم وظایف و اهداف را به افراد و تیم های مختلف درون سازمان خود اختصاص دهید. شما می توانید به کمک مقاله تعریف کارکنان و تیم های سازمان در نرم افزار هدف سنج، افراد مختلف درون سازمان خود را در نرم افزار ثبت کنید و آنها را به تیم ها و بخش های مختلف از سازمان اختصاص دهید.

 

 

آشنایی با داشبرد و فضای کاری در نرم افزار هدف سنج

در کنار تمامی ابزار های نرم افزار جامع  هدف سنج که به شما در حوزه هدف گذاری ، مدیریت وظایف و KPI ها کمک می کنند شما میتوانید با استفاده از بخش داشبرد میزان پیشرفت تمامی افراد و تیم های سازمان را بررسی کنید. هچنین بخش فضای کاری امکان مدیریت و بررسی بخش های مختلف یک سازمان بزرگ که شامل چندیدن زیر مجموعه هست را فراهم می کند برای آشنایی بیشتر می توانید از مقاله آشنایی با داشبرد و فضای کاری در نرم افزار هدف سنج استفاده کنید.

 

 

بخش اعلان ها و تنظیمات نرم افزار هدف سنج

در بخش تنطیمات نرم افزار هدف سنج شما قابلیت تعریف برچسب ها، بازه های زمانی و ارزش ها را دارید. همچنین می توان نحوه و عوامل دریافت اعلان ها را مشخص کرد. برای آشنایی باجزئیات بخش تنظیمات و اعلان ها بر روی مقاله بخش اعلان ها و تنظیمات نرم افزار هدف سنج کلیک کنید.

 

خانه درباره ماخدماتتماس
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است