نرم افزار KPI

با KPI روی ریل بمانید!

لوکوموتیو سازمان باید همواره در مسیرِ اهداف بماند. اندکی انحراف می‌تواند مسیر را به کلی تغییر دهد! پس همواره تمایل داریم عوامل موثر را زیر نظر بگیریم تا از انحرافات احتمالی دور بمانیم! KPI تمام فاکتورهای حیاتی برای در مسیر ماندن را پایش می‌کند و نرم‌افزار KPI ، همه‌ی نیازهای KPI را تمام و کمال ارائه می‌دهد!

کمی آشناتر با KPI

فرض کنید در یک روز گرم و تابستانی برنامه‌ای برای سفر با خودروی شخصی به منطقه‌ای خنک و خوش آب و هوا می‌ریزیم. حین سفر و در کنار لذت بردن از مسیر، همواره حواس ما متوجه عقربه بنزین، حرارت سنج و میزان روغن خودرو خواهد بود و همه توجه‌ما به این موضوع است که میزان آن‌ها از حدی پایین‌تر نیاید یا بالاتر نرود. دقیقا کاری که KPI با اهداف می‌کند همین است! KPI مراقب است حین پیشروی در راستای نیل به اهداف، فاکتورهای مهم کسب‌وکار تحت کنترل بماند! طبیعتا همه‌ی KPIها از اهمیت یکسان برخوردار نیستند و هر مدیر به مثابه حیطه فعالیت خود به اهمیت آن پاسخ می‌دهد که درنهایت دمای خودرو مهم‌تر است یا مقدار بنزین آن؟!؟!

تعداد مقالات80
تعداد وبینار ها20
امکانات پنل10
محصولات اموزشی20

مزایای وجود KPI

تحلیل فعالیت های حیاتی سازمان

با KPI می‌توان گلوگاه‌ها، نقاط ضعف و نقاط قوت سازمان را بررسی کرد و در راستای بهبود و تقویت آن‌ها گام برداشت. به بیان کلی‌تر همه‌ی فعالیت‌های مهم، زیر ذره‌بین شماست!

مشاهده میزان پیشرفت در هر شاخص کلیدی

پیشرفت در مسیر، همواره افزایش انگیزه را در پی دارد. KPI نشان می‌دهد هریک از شاخص‌ها، چقدر نسبت به قبل بهتر شده و چقدر دیگر جای کار دارد. البته باید مراقب بود که از KPIها به واسطه عملکرد ضعیف اخطاری دریافت نکنیم!!

شفاف سازی معیار موفقیت

معیار موفقیت در نرم افزار KPI ها به سادگی قابل تعریف است و این ویژگی سبب می شود همه کارمندان بدانند چگونه می توانند موفق شوند.

ارزیابی عملکرد به سبکی نوین

به شیوه ای نوین عملکرد کارکنانتان را ارزیابی کنید همانگونه که به شیوه ای نوین هدف گذاری و مدیریت می کنید.

یک گام جلوتر از دیگران باشید!

نرم افزار KPI هدف سنج علاوه بر ارزیابی عملکرد کارکنان به شما کمک می کند یک گام جلوتر از دیگران باشید. بسنجید و ببینید آیا اهدافتان درست پیاده سازی شده است یا خیر!

توسعه و بهبود فعالیت های ضروری

نتایج و تحلیل هایی که توسط تکنیک KPI  صورت می گیرد به ما کمک می کند که توسعه و پیشرفت های بیشتری در فعالیت های مهم سازمان داشته باشیم.

امکانات بخش KPI در نرم افزار هدف سنج

   قرار دادن KPIها  به صورت کمی و کیفی

شما میتوانید KPIهای خود را به هر شکل که هست در نرم افزار هدف سنج تعریف کنید و بعد از تعریف میتوانید آنها را آپدیت کرده و تغییرات آنها را ثبت نمایید و همچنین روند تغییر آنها را مشاهده کنید.

بررسی روند  اجرای KPIبه صورت نموداری

نرم افزار KPI هدف سنج به شما این امکان را میدهد تا روند پیشرفت KPIخود را با توجه به اطلاعات وارد شده به صورت نموداری بررسی کنید.

  امکان اضافه نمودن همکار و زمان به KPI و بررسی آنها

بخش KPIنرم افزار هدف سنچ امکانات متفاوتی به شما میدهد از جمله اضافه نمودن همکار به KPI،مشخص کردن زمان انتهای KPI و صعودی یا نزولی بودن KPI ها نیز قابل تعریف می باشد.

به دنبال یک پیشرفت بزرگ در کسب و کار خودتون هستید ؟ نرم افزار هدف سنج این هدف رو به شما نزدیک تر میکند !

مزایای استفاده از پنل هدف سنج

امکان هدف گذاری به سبکی نوین در نرم افزار

با استفاده از دیگر امکانات هدف سنج می توانید به سبک نوین OKR برنامه ریزی کنید. هدف گذاری و KPI ها در کنار یکدیگر مکمل هم خواهند بود.

مدیریت وظایف در کنار KPI

شما میتوانید نحوه اجرایی سازی اهداف را با مدیریت وظایف پیگیری کرده و با استفاده از نرم افزار KPI نحوه پیاده سازی را پایش نمایید.
هدف گذاری، اجرا و پایش هر سه در کنار یکدیگر
.
.

مدیریت عملکرد و وظایف کارمندان

نتایج و تحلیل هایی که توسط تکنیک KPI  صورت می گیرد به ما کمک می کند که توسعه و پیشرفت های بیشتری در فعالیت های مهم سازمان داشته باشیم.
.
.

جلسات طوفان هم فکری

نرم افزار هدف سنج به شما کمک می کند در راستای KPI و هدف گذاری ها جلسات همفکری برگزاری کنید و از طریق ایده پردازی به بهترین ایده ها دست یابید.

به روزرسانی های فصلی نرم افزار

آپدیت های فصلی نرم افزار که توسط تیم ما ارائه می شود استفاده شما از نرم افزار مدیریت  وظایف را بهینه تر می کند. پیشرفت را با نرم افزار ما تجربه کنید.

بهترین نرم افزار KPI

تنها بهترین ها امکان استفاده از نرم افزار ما را دارند. چرا که نرم افزار هدف سنج بهترین نرم افزار KPI است.
با هدف سنج به بهترین بودن عادت کنید.
.

خدمات ما

100%

پنل مدیریت عملکرد و نرم افزار KPI

100%

برگزاری وبینار ها با هدف گیری دغدغه های مدیریتی

100%

برگزاری دوره های اموزشی مدیریتی و برنامه ریزی

100%

ارائه خدمات و مزایای ویژه اعم از پادکست و کتاب الکترونیکی

KPI های مهم برای موفقیت فروش

۱۳ KPI مهم در افزایش فروش

KPI abstract concept vector illustration. Key performance indicator, success measurement, company growth, business effectiveness, analytics tool, financial management, KPI abstract metaphor.

همه چیز درباره KPI

نمونه های KPI

نمونه های KPI

KPI های SEO

KPI های سئو برای دستیابی به نتایج بهتر

KPI

همه چیز درباره KPI ها

WhatsApp-Image-2021-04-16-at-23.19.26

KPI چیست؟

برای اطلاع از اخرین خدمات در خبرنامه ما عضو شوید 

خانه درباره ماخدماتتماس
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است