۵۰ هدف تجاری و شخصی که امسال همه باید انجام دهند


وقتی سال جدید فرا می رسد، همه ما تصمیم می گیریم که در زندگی خود تغییراتی ایجاد کنیم، اما فهمیدن بهترین راه برای شروع دشوار است. اولین قدم تعیین هدف تجاری و شخصی است.

نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما لیستی از ۵۰ هدف لازم برای اینکه تمام جوانب زندگیتان رابهبود  بخشید، برایتان آماده کردیم. از استراتژی های مدیریت پول گرفته تا چگونگی برقراری تعادل بین زندگی و کار .

پس بیایید سال جدیدمان را با هم هدف گذاری کنیم.

پول

۱٫ در یک سطح با کیفیت به بودجه‌بندی بپردازید. این کار را با بودجه بندی درآمد ماهیانه آغاز کنید و به یاد داشته باشید مواردی که در بودجه بندی خود قرار داده اید در اولویت قرار دارند.

۲٫  اعتبار بانکی خود را تقویت کنید. اعتبار شخصی و شرکت خود را به صورت مجزا تقویت کنید. این اعتبارها بسیار ارزشمند بوده و در آینده برای شما مفید خواهند بود. برای مثال، زمانی که با سرمایه گذاران مختلف همکاری می کنید، می توانید از این اعتبار به عنوان اعتبار شخصی خودتان استفاده کنید و زمانی که به وام های بانکی نیاز دارید، با مشکل مواجه نخواهید شد.

۳٫ درباره‌ی سرمایه‌گذاری‌های خود به دقت تحقیق و بررسی کنید. زمانی که تصمیم می گیرید تا پول خود را روی چیزی مثل کسب و کارهای نوپا خرید و فروش زمین سرمایه گذاری کنید، باید مطمئن شوید که پول خود را دقیقا برای چه چیزی هزینه می کنید.

۴٫ درآمد بیشتری کسب کنید. به روش هایی برای کسب درآمد بیشتر فکر کنید که با اهداف شما همسو باشد.

۵٫ هزینه ها را کاهش دهید. مدل کسب و کار و فرآیندهای روزمره خود را تقویت کنید. روش های مختلف را برای کم کردن هزینه ها بررسی کنید.

۶٫ آینده‌ی امن‌تری را برای خود ایجاد کنید. با امن تر کردن شرایط کارمندان خود و ضمانت کردن آینده ی شغلی آنها، به نوعی آینده کسب و کار خودتان را نیز ایمن کرده اید.

۷٫ کمتر به خاطر مشکلات مالی به وجود آمده احساس نگرانی کنید. حساب جداگانه ای را برای تامین مالی شرایط اضطراری تهیه کنید. علاوه بر حساب های پس انداز و سپرده، که احتمالا هر روز مبالغی را به آن اضافه و یا از آن برداشت می کنید، حسابی را برای خود در نظر بگیرید که تا زمان ضرورت لازم به آن دست نزنید.

۸٫ گزینه های مالی را برای کارمندان فراهم کنید. هزینه های کارمندان خود را بررسی کنید. این می تواند هزینه های پزشکی و هزینه های حمل و نقل را پوشش دهد. کارمندان شما می توانند مبلغی را برای کسر از فیش حقوقی خود انتخاب کنند که به نوبه خود مشمول مالیات نیست.

استخدام کردن

۹٫ روحیه کارمندان را تقویت کنید. سال را با پرسشنامه یا نظرسنجی درباره عواملی که موجب شادی کارمندان می شوند، آغاز کنید. از این طریق می توانید شرایط را بهبود بخشید.

۱۰٫ میزان حمایت و پشتیبانی خود از مسئولان اجرایی را افزایش دهید. جلسه ای را با کارمندان ارشد و مدیران هر بخش ترتیب دهید و از آنها بپرسید که به چه کمکی نیاز دارند.

۱۱٫ شیوه های مصاحبه‌ی خود را تقویت کنید. از آنها بپرسید که برای پیشرفت موثر به چه مولفه هایی نیاز دارند و بهترین متقاضیان ممکن را پیدا کنید.

۱۲٫ بهترین کارمندان را پیدا کنید. باید مطمئن شوید که میزان حقوق و مزایای پرداختی به کارمندان به روز بوده و توانایی رقابت را داشته باشد. به شرکت های دیگر نگاه کنید و آنها را با شرایط خودتان مقایسه کنید؛ در نهایت و در صورت امکان، تغییراتی را بر مبنای آن اعمال کنید.

۱۳٫ بودجه‌ی استخدام نیروی جدید را اصلاح کنید. برای حجم پولی که میخواهید برای روند استخدام نیروی کار جدید اختصاص دهید، یک ایده ی مشخص تعیین کنید.

۱۴٫ بیانیه ماموریت داشته باشید. با همکاران خود صحبت کنید تا توصیف مشخصی از ارزش های شرکت ایجاد کنید. با این حساب، بهتر می توانید افرادی را استخدام کنید که به چشم انداز تجارت شما باور داشته باشند.

۱۵٫ متقاضیان عالی را برای شرکت خود انتخاب کنید. روش های استخدام نیروی کار جدید را بررسی کنید. شما از چه طریقی متقاضیان خود را پیدا می کنید؟ آیا آنها مطابق با نیازهای شما هستند؟ آیا به درستی با شرایط همخوانی دارند؟ درباره ی کارآمد بودن کانال های ارتباطی با متقاضیان، با خودتان رو راست باشید

۱۶٫ هزینه های کارمندان را کاهش دهید. سیاست دورکاری و شزایط کاری انغطاف پذیر را در نطر بگیرید. از کارمندان و کارمندان ارشد خود بپرسید که آیا این روش به خوبی جواب می دهد یا خیر. تعییراتی را که برای بهبود و دستیابی به اهداف شرکت لازم است را پیاده کنید.

تعادل میان زندگی شخصی و حرفه‌ای

۱۷٫ کمی استراحت کنید و آرامش داشته باشید. از روزهای تعطیلات خود استفاده کنید. اگر تفریح کافی نداشته باشید نمی توانید ایده های جدید مطرح کنید، بنابراین زمانی را از کار دور باشید و به تفریج بپردازید.

۱۸٫ سطح استرس را کاهش دهید. اگر به تازگی یک کار جدید را شروع کرده اید و تعطیلات برای شما کمی در کارت نیست ، در زمان استراحت برای بلند شدن و فاصله گرفتن از کار خود برنامه ریزی کنید. حتی می تواند به سادگی یک قدم زدن باشد.

۱۹٫ بیشتر تمرکز کنید. اعلان های تلفن خود را خاموش کنید. اگر به محض دریافت نتوانید آن ها را بررسی کنید، دنیا به پایان نمی رسد. ما قول میدهیم.

۲۰٫ سرگرمی‌های خود را با آغوش باز قبول کنید. آیا کاری هست که به آن علاقه داشته باشید، اما به خاطر کمبود وقت، مدتهاست که آن را انجام نداده اید؟ این سرگرمی ها را ایجاد کنید، حتی اگر ۳۰ دقیقه از وقت شما را می گیرد.

۲۱٫ بیشتر اوقات “نه” بگویید. به یاد داشته باشید که نه گفتن به برنامه یا هر چیز دیگر، هیچ ایرادی ندارد. همه چیز تغیر پذیر است و اگر شما برای آن وقت نداشته باشید، نباید آن را در شکست های شخصی خود قرار دهید.

۲۲٫ بیشتر به فکر سلامتی خود باشید. هیچ کس دوست ندارد که به دکتر مراجعه کند ، اما اگر از سلامت کامل برخوردار نباشید،  تمرکز کردن بر کارها برایتان دشوار خواهد بود.

۲۳٫ روابط شخصی خود را حفظ کنید. اگر شما دیوانه وار مشغول هستید و در آغاز راه اندازی یک شرکت جدید ، دوستان و خانواده شما درک می کنند. اما این بدان معنا نیست که شما باید این روابط را نادیده بگیرید. در راه یک جلسه با یک دوست خود یک قهوه بخورید یا با مادر خود به خرید  بروید.

۲۴٫ بیشتر بخوابید. وسایل خود را از اتاق بیرون بیاورید، در رختخواب کار نکنید ، فقط اجازه دهید اتاق خواب شما مکانی باشد که بتوانید در آن احساس آرامش کنید.

۲۵٫ از نظر جسمی فعال باشید. یک تمرین ورزشی را که دوست دارید پیدا کنید و شروع کنید.

۲۶٫ فضای امن خود را گسترش دهید. اگر همیشه یک کار را انجام دهید، همیشه راکد و ایستا خواهید بود. در روزهای آخر هفته، از محلی دیدن کنید که تا به حال نرفته اید، برای مثال موزه یا رستورانی که هرگز به آن سر نمی زدید را امتحان کنید. مجبور نیستید که در همان گام های اولیه، ورزش بانجی جامپینگ را امتحان کنید، اما کم کم از محیط امن خود خارج شوید. این احتمال وجود دارد که ایده های جدیدی به ذهن شما خطور کنند.

توسعه ی فردی

۲۷٫ خاطرات روزانه‌ی خود را بنویسید. می توانید هرچیزی که می خواهید را در این دفترچه یادداشت کنید، ترس ها، رویاها، اهداف، لیستی از حیوانات خانگی که به آنها علاقه دارید؛ اما به یاد داشته باشید که باید تمامی آنها را روی کاغذ پیاده کنید. این احتمال وجود دارد که از میان آن ها، به چشم اندازهای جدیدی برسید.

۲۸٫ در زمینه شغلیتان خودتان را به روز کنید. مهارت جدیدی را بیاموزید که میتوانید در شغل خود استفاده کنید.

۲۹٫ با یکی از افراد بسیار مهم در ارتباط باشید. فردی که در زمینه ی کسب و کاری شما مشهور و محبوب است را پیدا کرده و با او ارتباط برقرار کنید.

۳۰٫ به یک منتور تبدیل شوید. دامنه ی تخصص خود را به اشتراک بگذارید و دیگران را در دستیابی به اهدافشان کمک کنید.

۳۱٫ داوطلب شوید. چیزی که به آن اهمیت می دهید را پیدا کرده و زمان هایی را برای کمک کردن و حضور پیدا کردن در جوامع آنها اختصاص دهید.

۳۲٫ از منطقه راحتی خود خارج شوید. در زمینه شغلی خود کاری کنید که شما را بترساند. به عبارتی خود را به چالش بکشید.

۳۳٫ شبکه‌ی انسانی خود را گسترش دهید. با افرادی که در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند، حرف بزنید. این احتمال وجود دارد چیزهایی را از آنها یاد بگیرید که تا به حال به ذهن خودتان خطور نمی کرده است.

۳۴٫ یک ایده‌ی کسب و کاری جدید را طراحی کنید. مطالعه کنید، فیلم تماشا کنید، از موزه ها دیدن کنید و از کارهای دیگران الهام بگیرید.

بازاریابی و فروش

۳۵٫ مشتریان بیشتری را جذب کنید. با افرادی که در شرکت شما فعالیت میکنند حرف بزنید و از آنها بپرسید که مشتریان شما چه کسانی هستند. آیا افرادی وجود دارند که شما آنها را نادیده گرفته باشید؟ به دنبال راه هایی باشید که این گروه ها را نیز جذب کنید.

۳۶٫ بودجه‌ی بازاریابی و فروش خود را بازبینی کنید. چه چیزهایی در سال گذشته، موفقیت آمیز بوده اند و چه برنامه هایی شکست خورده اند؟ منابع مالی خود را بر مبنای آنها تنظیم کنید.

۳۷٫ تقویم بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید. به تقویم سال گذشته کمپین بازاریابی نگاه کنید. آیا مواقعی از سال وجود دارد که واقعاً تأثیرگذار باشد؟ اگر چنین است ، به این فکر کنید که چه کارهایی می توانید برای استفاده از آنها انجام دهید.

۳۸٫ تعامل با مشتری را بهبود بخشید. مشتری ها از کدام کانال ها بیشترین ارتباط را با شما برقرار می کنند؟ به دنبال استراتژی هایی باشید که از همان کانال بتوانید تعامل خود با مشتریان را بهبود بخشید.

۳۹٫ مشتریانی با اسم و رسم بزرگ بدست آورید. لیستی از مشتریان رویایی خود تهیه کنید و امسال نترسید که به دنبال آنها بروید.

۴۰٫ با تیم بازاریابی خود شفاف‌تر باشید. برنامه های بازاریابی و فروش خود را با تمامی کارمندان خود به اشتراک بگذارید، حتی با کسانی که در آن دپارتمان فعالیت نمی کنند نیز باید از این موضوع مطلع باشند. همه باید بدانند که اهداف شما چه مسائلی را در بر دارد؟

۴۱. هدف فروش اولیه‌ی خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. همزمان با رشد شرکت، محصولات یا خدمات شما نیز تغییر می کند. باید مطمئن شوید که هدف فروش، بازتاب دهنده ی آن باشد.

۴۲٫ اهداف فروش دیگری را نیز توسعه دهید. نظر کارمندان خود را درباره ی فروش های اصلی شرکت جویا شوید. این احتمال وجود دارد که آنها چیزی را درک کرده باشند که از نگاه شما دور مانده باشد.

برند سازی شخصی

۳۴٫ برند آنلاین داشته باشید. این کار را با خرید آنلاین دامین شروع کنید.

۴۴٫ از هیچ تلاشی برای گسترش برند خود فروگذار نکنید. کانال هایی که با آنها راحت تر هستید را پیدا کرده و تمام انرژی خود را برای توسعه ی مخاطبان به کار ببندید.

۴۵٫ باید بدانید که آیا توانایی اداره کردن یا صحبت کردن روی پنل‌ها را دارید یا خیر؛ چرا که باید وضعیت اعتبار خود را ایجاد کنید.

۴۶٫ قدرت شبکه‌ی خود را افزایش دهید. به افرادی که تحسین شما را برمی انگیزند، دسترسی پیدا کنید. می توانید روابط جدید ارزشمندی را با آنها برقرار کرده و درباره ی مورادی که به کار آنها مربوط می شود و برای شما خوشایند است، صحبت کنید. این کار به شما کمک می کنید که هدف خود از برقراری ارتباط را مشخص کنید.

۴۷٫ با ارباب‌ رجوع‌های خود تعاملات بیشتری را برقرار کنید. به طور منظم پست بگذارید، اما مراقب باشید که زیاده روی نکنید. درباره ی چیزهایی که به اشتراک می گذارید، بیشتر فکر کنید.

۴۸٫ تصویر آنلاین خود را تقویت کنید. از تصاویری با کیفیت بالا استفاده کنید و آنها را در شبکه ی خود به اشتراک بگذارید.

۴۹٫ با افراد فعال در حوزه‌ی فعالیتی خود در تعامل باشید. در رویدادهای شبکه ی انسانی شرکت کنید.

۵۰٫ ابراز قدردانی کنید. با افرادی که محتوای شما را به اشتراک می گذارند، در ارتباط باشید و از آنها قدردانی کنید. همیشه از آنها تشکر کنید. قدردانی، احساسی است که این روزها کمتر ابراز می شود.

میدانیم که اکثر ما در تعیین اهدافمان مشکلی نداریم. اما نکته مهم این است در برنامه ریزی و پیگیری آن ها ضعیف عمل می کنیم. این روز افراد و شرکن های بزرگ از روش جدیدی به نام OKR برای هدف گذاری و برنامه ریزی هایشان استفاده می کنند و شاهد نتایج مطلوبی هستند که OKR برایشان به ارمغان آورده است. در این راستا تیم هدف سنج با ارائه ی نرم افزار ابری OKR به شما کمک می کند تا به اهدافتان برسید. برای بررسی نرم افزار می توانید همین حالا ثبت نام کنید!

منبع:

www.entrepreneur.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماخدماتتماس
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است