هم تیمی عزیز سلام

امیدوارم تا الان تجربه شیرینی از هدفسنج  داشته باشید

احتمالا با قابلیت های جدید هدفسنج آشنا نشدید. ما قابلیت‌هایی ایجاد کردیم که بتونه تجربه شیرین‌تری از برنامه ریزی چابک رو برای شما ایجاد کنیم . جدید تریین بروز رسانی‌های ما را اینجا می‌تونید ببینید.

بخش های جدیدی که می‌توانید از آن بهره ببرید :

قابلیت نوتیفیکیشن : می توانید اتوماتیک از طریق پیامک همکار و هم تیمی خود را از اهداف و کارها مطلع کنید . قابلیت نوتیفیکیشن این امکان را به شما می دهد که هم در داخل اپلیکیشن اگر کار و هدفی به شما تخصیص داده شد مطلع بشید و هم در صورت تنظیم کردن همان زمان پیامک دریافت کنید . امکان تنظیم کردن پیامک را در بخش تنظیمات اعلان ها و دریافت اتوماتیک نوتیفیکیشن را داخل اپلیکیشن داشته باشید.

 

قابلیت وزن دهی به اهداف : شما می توانید اولویت های OKR های خود را مشخص کرده و با استفاده از ضرایبی که به اهداف می‌دهید و دقیق تر پیشرفت خودتان را با توجه به اهمیت اهدافتان بسنجید. این کار با استفاده از مشخص کردن ضریب هدف (اهمیت آن ) در هنگام ایجاد هدف و صفحه ویرایش هدف صورت می‌پذیرد. اعدادی که شما تعیین می کنید بیانگر اهمیت اهداف شما در دورنمای کلان شما در بازه زمانی است که تعیین نموده اید . این ضرایب ، بصورت مستقیم در داشبورد اهداف تاثیر گزاشته و با استفاده از میانگین موزون ، پیشرفت کلی اهداف در این باکس زمانی را در داشبورد به شما نمایش می دهد.

 

شاخص های افزایشی و کاهشی :   برای سنجش اهداف شما با استفاده از نتایج کلیدی که به صورت پیشفرض وقتی مقدار شروع ، جاری و هدفی را تعیین می‌کردید ، محاسبات درصد پیشرفت هدف صورت می پذیرفت . محاسبات به صورتی انجام می‌شد که در صورتی که شما مقدار هدفی بیشتر از مقدار شروع را تعیین می‌کردید ، شاخص افزایشی و در صورتی که مقدار هدف کمتر از مقدار شروع بود ، شاخص کاهشی فرض می شد . در محاسبات جدید اکنون شما می‌توانید حالت های خاصی که در صورتی که ماهیت شاخص (نتیجه کلیدی ) شما با جهت بهبود آن هم راستا نیست را برای محاسبه پیشرفت اهداف استفاده کنید.

  • ۱ . حالت های خاصی از شاخص های افزایشی و کاهشی وجود دارد که مقدار شروع و مقدار هدف با هم برابر هستند :
    این نوع شاخص , بیشتر برای حفظ وضع موجود تعریف می شوند.
    در این نوع شاخص ها :
    الف ) اگر شاخص صعودی باشد , اگر مقدار عملکرد برابر با هدف (و در نتیجه مقدار شروع ) باشد ما به طور کامل وضع موجود را حفط کرده ایم
    و عملکرد ما ۱۰۰% است. برای مقادیر بیشتر از هدف عملکرد ۱۰۰ و برای مقادیر کمتر از ۱۰۰ عملکرد صفر می باشد.

    ب ) اگر شاخص نزولی باشد , اگر مقدار عملکرد برابر باهدف و (در نتیجه مقدار شروع) باشد ما به طور کامل وضع موجود را حفظ کرده ایم
    عملکرد برابر با ۱۰۰% است. برای مقادیر کمتر از هدف عملکرد ۱۰۰% است وبرای مقادیر بیشتر عملکرد صفر است.

 

  • ۲ . جهت متفاوت هدف با مطلوبیت :
    الف ) حالتی که شاخص صعودی است ولی مقدار هدف کمتر از مقدار شروع است. در این حالت ما با علم بر افزایش بردن شاخص
    چون می دانیم وضع ما در حال بدتر شدن است و هدف را کمتر از نقطه شروع می گذاریم و به دنبال آن هستیم وضعیت از آنچه رخ داده بدتر نشود.

    ب ) حالتی از شاخص نزولی است ولی مقدار هدف بیشتر از شروع است. در این حالت ما با علم به کاهش بردن شاخص چون می دانیم
    وضع ما در حال بدتر شدن است هدف را بیشتر از نقطه شروع می گذاریم و به دنیال آن هستیم وضعیت از آنچه رخ داده بدتر نشود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماخدماتتماس
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است