کنترل پروژه

میگن اعتماد خوبه ولی کنترل بهتره ! در واقع نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم در مرحله اجرا همان گونه که برنامه‌ریزی نمودیم، کارها پیش بروند. هر روز می‌باید پروژه را نظارت و کنترل نمود که آیا پروژه مطابق برنامه ریزی انجام شده پیش می‌رود یا اینکه از برنامه انحراف دارد. دلایل انحراف کدام است و چگونه می توان این انحراف را جبران نمود؟

در این مطلب سعی داریم وبلاگ و کانال تلگرامی که آموزش مباحث برنامه ریزی و کنترل پروژه و هینطور آگهی های استخدامی مربوط به حوزه مذکور را در دستور کار خود قرار داده است به شما معرفی نمائیم، وبلاگ و کانال فوق در خصوص آموزش نرم افزارهای مرتبط با برنامه ریزی و کنترل پروژه (پریماورا، پراجکت و مجموعه آفیس (بطور خاص اکسل))، همینطور مفاهیم برنامه ریزی و کنترل پروژه در پروژهای صنعتی، آموزش کامل بخش مهندسی (E)، تامین تجهیزات (P) و اجرا (C)، مشاوره در زمینه عقد قراردادهای مرتبط با پروژه، تهیه و راهنمایی جهت انجام صورت وضعیت های مرتبط با قرارداد لام سام، تهیه برنامه زمانبندی و WBS، PMS، CBS پروژه فعالیت دارد.

همچنین انجام مشاوره های استخدامی و معرفی نفرات متخصص در زمینه برنامه ریزی و کنترل پروژه به کارفرما و بالعکس به منظور استخدام یا جذب نیرو یکی از رسالت های مهم نویسندگان وبلاگ فوق می باشد.

آدرس اینترنتی وبلاگ: http://saeeddarabi64.blogfa.com

آدرس اینترنتی کانال: https://t.me/saeeddarabi20

در نهایت کنترل پروژه کنترل پروژه (Project Control) عبارت است از: «جمع‌آوری داد‌ه‌ها، مدیریت و فرآیندهای تحلیلی که برای پیش‌بینی، درک و تأثیرگذاری بر نتایج، زمان و هزینه یک پروژه یا برنامه می‌باشد که مورد استفاده قرار می‌گیرد.» هدف نهایی کنترل پروژه مدیریت کار در هر مرحله از چرخه تحویل و آماده‌سازی پروژه برای مرحله بعدی است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماخدماتتماس
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است