۶ سایت برتر که هر مدیر محصول باید استفاده کند

6 سایت برای مدیران محصول

6 سایت برای مدیران محصول


 

خواندن وبلاگ‌ های مدیریت محصول، راهی عالی برای به‌ روز ماندن و مطلع بودن از روندهای جدید، بهترین شیوه ‌ها، استراتژی‌ ها و هر خبر مرتبط با محصول شماست. جستجوی سریع Google برای وبلاگ ‌های مدیریت محصول، گزینه‌ های زیادی را ارائه می‌کند که این تعداد ممکن است باعث سردرگمی کاربران شود، بنابراین ما موارد دلخواه خود را اینجا جمع‌ آوری کرده ‌ایم تا با بررسی بهترین این سایت ها در بخش بعدی مقاله سعی کنیم زندگی را برای شما کمی آسان ‌تر کنیم.

۱)سایت جعبه سیاه مدیریت محصول :

سایت جعبه سیاه

این وبلاگ دارای ترکیبی عالی از محتوای شخصی و فنی است که خواندن را برای مدیران محصول آسان و جالب می کند. این سایت به فلسفه مدیریت محصول، توصیه هایی برای راه اندازی و ایجاد تیم های محصول خوب و نحوه نگاه مدیر به توسعه محصول می پردازد. او همچنین مهارت های نرم مانند اولویت بندی و تصمیم گیری را پوشش می دهد.

بهترین بخش این وبلاگ:

این وبلاگ عالی است و پر از داستانهای واقعی در مورد موفقیت ها و شکست هاست. این امر به ویژه برای هر مدیر محصول که تا به حال با صاحبان محصول، مالکیت یا تعیین نقش ها مشکل داشته است مفید است.

برای آگاهی از دنیای ناقص مدیر محصول، پست تصمیم گیری محصول بد را بخوانید .

 

۲)سایت Hackernoon :

موارد زیادی در این سایت در رابطه با مدیریت محصول، اطلاعات توسعه و حتی وبلاگ بازاریابی محصول در اینجا در دسترس است. بسیاری از نوشته های اصلی که وجود دارند، به همه چیز در زمینه فناوری نگاه می کنند. جامعه ی مدیریت محصول در حال رشد است و کار با آن و یادگیری در این حوزه عالی است.

بهترین بخش این وبلاگ:

جامعه مدیران محصول در اینجا عالی است و مطالب زیادی برای استفاده وجود دارد.

بهتر است ابتدا  مقاله ی مهارت های مدیریت محصول را بخوانید  و سپس از به این سایت سر بزنید.

 

۳)سایت هدف سنج:

هدف سنج سایتی برای برنامه ریزی در چارچوب (OKR) است. همچنین می توانید مقالات متعددی درباره چگونگی پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی مختلف بخوانید و ساعت ها از یادگیری لذت ببرید.

بهترین بخش وبلاگ:

بهترین بخش این سایت شروع رایگان استفاده از برنامه ریزی سازمانی هست که شما میتوانید به صورت رایگان همین حالا در آن ثبت نام کنید.

 

۴) سایت صحبت درباره محصول :

“صحبت درباره محصول” اعلام می کند که به خوانندگان کمک می کند تا تصمیمات بهتری درباره‌ی محصول بگیرند. تیم رهبران و نویسندگان محصول آن ها، موضاعاتی مانند رهبری و بهترین تصمیم گیری ها برای مدیران محصول و موضوعات کلی تری مانند غلبه بر چالش ها در مدیریت محصول را پوشش می دهند.

بهترین بخش وبلاگ:

تمرکز این وبلاگ بر رهبری و تصمیم گیری است. همین دلیل، آن را به منبع ارزشمندی برای مدیران محصولی که به دنبال بهبود مهارت های خود در این زمینه ها هستند، تبدیل می کند.

برای  ساخت محصول خوب: چگونه می توانید تیم خود را اندازه گیری و هدایت کنید ترکیب خوبی از راهنمایی های رهبری و کشف محصول است.

 

۵)  سایت مدیر عامل کوچک :

این سایت، سایتی برای یادگیری و مشاوره در راستا ساخت محصول است. همچنین شما می توانید با مطالعه مقالات مختلف داخل سایت ساعت ها درباره مدیریت محصول و چگونگی استفاده از ابزار های مختلف یاد بگیرید.

بهترین بخش سایت:

یکی از بهترین بخش هایی که به شما توصیه میکنم بخش مهارت های مدیر محصول است. در این بخش به نقش مدیر، محصول و ارزیابی آن پرداخته است.

 

 ۶)سایت قسمتی از محصول  :

در اینجا وبلاگی توسط متخصصان مدیریت محصول برای متخصصان این زمینه نوشته شده است. نویسندگان آن بر تفکر واقع بینانه و یادگیری مستقیم به عنوان نقشه راه کسب و کار تمرکز می کنند. این سایت، مقالات، منابع فراوان و دیدگاه های مختلفی در مورد این صنعت در حال تغییر را ارائه می دهد. همچنین موضوعات خاصی مانند چابک، DevOps، استفاده و محبوبیت ابزارهایی مانند Slack و GitHub را پوشش می دهد.

بهترین بخش این وبلاگ:

اگر به دنبال موضوعات خاصی هستید این وبلاگ گزینه های زیادی ارائه می دهد که خوب و واضح نوشته شده و پر از اطلاعات مفید هستند.

چرا محصولات شکست می خوردند مقاله خوبی برای شروع یادگیری است.

 

سخن پایانی با شما:

وبلاگ های مدیریت محصول خوب و وب سایت های توسعه محصول در مورد به‌روز بودن و کسب بینش در صنعت بسیار مفید هستند.

همچنین شما می توانید از نرم افزار هدف سنج به عنوان ابزاری برای مدیریت محصول و برنامه ریزی تیمی استفاده کنید.

پس همین حالا رایگان این نرم افزار را امتحان کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.