برنامه ریزی OKR شاهراه کلیدی موفقیت


تعجب می کنید اگر به شما بگویم گوگل تنها یک راه برای موفقیت در کسب و کارش دارد ، راهی که من ، شما یا حتی سازمان های کوچک و بزرگ می توانیم به کمک آن به موفقیت برسیم . راهی ساده که به کمک سایت ما در اختیار همگان قرار می گیرد .

حقیقت این است که تنها راه قطعی رسیدن به اهداف ، چه اهداف فردی و چه اهداف سازمانی ، استفاده از okr است . گوگل بیش از یک دهه است که به ‌صورت مؤثر از  OKR استفاده می‌کند و استفاده از آن به یک فرهنگ بنیادی در گوگل تبدیل ‌شده است . به‌گونه‌ای که ریک کلا ، یکی از مدیران گوگل ، می‌گوید ” گوگل تا زمانی که  OKRرا اتخاذ نکرد گوگل نبود ” . همچنین OKR به عنوان گزینه اول در سیلیکون ولی ، در نظام برنامه ریزی و سیستم هدف گذاری مورد استفاده قرار گرفته است و در کسب و کارهای سیلیکون ولی ، یک مدل غالب و آزموده شده است .

بسیاری از ما برنامه ریزی هایی زا برای رسیدن به اهداف سازمان یا زندگی شخصی خود داریم؛ ولی مشکل از جایی آغاز میشود که به بهانه های مختلف یا مشکلات متعدد این برنامه ها به تعویق افتاده یا به شکل نادرستی اجرا میشود که در آخر ما را از رسیدن به اهداف باز می دارد. با برنامه ریزی okr ما نیز مانند گوگل و سایر شرکت های بزرگ میتوانیم اولا اهداف درستی تعریف کنیم و سپس از روش های درست و kpi های مناسب به آنها دست یابیم.

برنامه ریزی OKR که ما به شما ارائه می دهیم ، راه رسیدن به اهدافتان را سهل و آسان می کند ، همچنین استفاده از این برنامه ریزی در سازمان ها منجر به شفافیت و همسویی کارکنان شده و تعارضات را نیز کاهش می دهد . پس تعلل نکنید و همین الان از فرصت یک ماه استفاده رایگان از خدمات ما استفاده کنید .

منابع :

https://www.workpath.com/

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماخدماتتماس
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است