چرا شما به مربی OKR نیاز دارید؟

okr coach

شما اگر بخواهید کاری در کسب و کارتان انجام دهید، سعی می کنید متخصص آن کار را استخدام کنید. برای مثال شما هیچگاه از کسی که ۲ مقاله در مورد SEO خوانده است نمی خواهید که کار بهینه سازی سایت شما رو انجام دهد. بنا به همین منطق برای اجرای OKR نیز شما نیاز به مربی برای این کار دارید. دانستن اصول OKR خیلی با چگونگی ایجاد تغییرات و پیش نیاز های مورد نیاز شرکت برای راه اندازی OKR فاصله دارد.

در حالی که OKR ها کاملا ساده هستند. اما درک کسب و کار شما از OKR ها و استفاده از بهترین روش ها آسان نیست.

داشتن یک متخصص در این زمینه به شما کمک می کند تا OKR را به روشی که متناسب با نیاز شما است پیاده سازی کنید. در این مقاله نگاهی میندازیم به دلایل که برای شروع OKR بهتر است یک متخصص در کنار خود داشته باشید.

مربیان OKR در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کنند

در یک کسب و کار نقش ها و ذینفعان مختلفی وجود دارند. شما به عنوان کسی که قصد پیاده سازی OKR را دارد می خواهید همه ی افراد، فرایندی را که پیاده سازی کرده اید را دنبال کنند. اما نقش های مختلف در کسب و کار چالش های خاص خود و راه حل های عملی خود را دارند. مربیان OKR روند اجرا را از دیدگاه های مختلف بررسی می کنند و نکات آن ها می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در وقت و تلاش شما شود.

هر کس انتظارات و نیاز های خاص خود را دارد. یک مربی می تواند به شما کمک کند تا تعادل سالمی بین آن چه همه می خواهند برقرار کنید. و بر اساس آن، نیازها برآورده می شوند.

مربیان OKR نقاط کوری را می بینند که شما نمی بینید

همه ی ما نقاط کور داریم. مناطقی در کسب و کارها هستند که نیاز به بهبود دارند و ما متوجه نمی شویم. دیدن این موارد بدون مربی کار سختی است.

برای مثال خواندن کتاب در مورد نحوه دویدن سریع به این معنی نیست که فرد خواننده فردای آن روز می تواند سریع بدود. آن ها به مربی نیاز دارند تا نقاط پیشرفتی را به آن ها نشان دهد که خودشان قادر به دیدنش نیستند.

برای مثال اگر شما تفاوت KPI و OKR را ندانید متوجه نمی شوید که داشتن KPI به عنوان یک نتیجه کلیدی ایده آل نیست. یا اگر تفاوت بین خروجی و نتیجه را درک نکنید، این را به تیم منتقل می کنید که برای قسمت نتایج کلیدی خروجی هایی را تعیین کنند که صرفا به صورت تسک و وظیفه هستند و هیچ ارزش افزوده ای برای کسب و کار شما نخواهند داشت.

مربیان OKR نیاز شما را می دانند

دلیل اصلی که افراد، موفق به پیاده سازی سیستم های مختلف نمی شوند و شکست می خوردند این است که آن سیستم را با نیاز کسب و کار خود هماهنگ نکرده اند. مربیان OKR با تجربه ای که در پیاده سازی این روش در کسب و کار های مختلف دارند نیاز کسب و کار شما را درک می کنند و متناسب با آن OKR را پیاده سازی خواهند کرد.

ما در هدف سنج سعی کردیم فضایی را فراهم کنیم که تمامی کسب و کارهایی که قصد دارند با استفاده از OKR یک جهش بزرگی را تجربه کنند از مجموعه مشاورین ما و هم چنین ابزار آنلاین پیاده سازی OKR ما استفاده کنند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماخدماتتماس
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است